الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

چهار و پنج ماهگی الین جونم

1399/1/18 1:30
نویسنده : مامان
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من الین نازم

ببخشید که ماهگردت رو دیر ثبت میکنم عزیزکم آخه این روزا درگیری های زیادی دارم نمیدونم چجوری بگم ولی خودت میدونی که عزیزم.. 

خب بریم سراغ چهارماهگی عزیزدلم.. الین خانمم کم کم داری بزرگ میشی و من هرلحظه عاشق تر از قبل..نمیدونم چه کار خوبی انجام دادم که خدا منو قابل دونست و تورو گذاشت تو دامنم.. من هر لحظه بابت بودنت خداروشکر میکنم🙏🙃... نفس مامان وقتی شیر میخوری دستت رو میذاری روی دستم، گرمای کف دستت خیییلی بهم آرامش میده ومن عاشق اینجور وقتام...وقتی که خوابت میاد باید برات لالایی بخونم و شیر بخوری تا خواب بری😅😘😘.. عشق جان مرسی که اومدی و زندگی من و بابایی رو خوشکل تر کردی😚😚😚...

اینم عکسای 4ماهگیت عزیزم

خب 5 ماهگی دردونه

عزیزدلم این روزا بیشتر میخندی و ما از خندیدن تو کلی ذوق میکنیم،امیدوارم همیشه خنده روی لبات باشه نفس مامان.. چون زیاد وزن نگرفتی غذای کمکی رو شروع کردم و اول بهت لعاب برنج رو میدادم و حالا سوپ سبزیجات هم بهت میدم آب هم روزی چندتا قاشق میخوری ایشالا که بد غذا نباشی و با اشتها غذا بخوری عزیزم..

اینم عکسای 5 ماهگیت خوشکلم...

ماشاالله لاحول ولا قوة الا باالله العلی العظیم

امسال سال نو خدا بهترین عیدی رو به ما داد اولین عیدت مبارک یکی یدونه مامان، ایشالا که هر روزت عید باشه دخترنازم..

یکی یدونه خونمون ایشالا که همیشه سالم و تندرست ببینمت بووووووووووووووس😘😘 

پسندها (6)

نظرات (2)

نرگسنرگس
18 فروردین 99 19:13
عیدت مبارک خوشگل 🌹🌹🌹🌹
مامان
پاسخ
مرسی خانومی😇
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 فروردین 99 4:44
ای جاااانممممم😍😍😍😍💜💜💜💜💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙❤❤❤❤😘😘😘
مامان
پاسخ
مرسیییییی