الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

ششمین ماهگرد

1399/2/17 16:44
نویسنده : مامان
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دخترنازم

یک ماه دیگر گذشت.

تو تو بزرگتر شدی و من عاشق تر..

نیم ساله شدنت مبارک عشق مامانی

برات یه دنیا آرامش، یه دنیا سلامتی، یه دنیا دلخوشی رو آرزو میکنم...

از این روزهایت بگم که هر روز زیباتر از قبل میشی و من هر روز بیشتر از قبل خدا رو شاکرم.. اینم بگم که الان روبروم خوابیدی و داری با عروسکت بازی میکنی و همینجوری کلماتی که تازه یاد گرفتی رو میگی.. امروز 16.2.1399وقتی برای اولین بار گفتی بابا و اولین کلمه رو گفتی خییلی خییلی ذوق کردم و خیلی خوشحال شدم عزیزدلم.. تا الان آااااا. بابا.دده.بوووو..بههههه...اینا رو میگی عشقم چقدر خوشبختم که تورو دارم عروسکم..

با تمام مداد رنگی های دنیا، به هر زبانی که بدانی و ندانی.. میخواهم بگویم جان منی و خوش به حال من😍😍😍

اینم از عکس 6 ماهگیت نفسم

رفته بودیم خونه خاله که همونجا این عکسو گرفتیم

عشقم این ماه زیاد رشد نکرده بودی و قد و وزنت زیاد بالا نرفته بود وزنت فقط 300گرم اضافه شده بود ان شاالله ماه های بعد قد و وزنت بالا بره😘😘😘

روزی بانویی میشوی شبیه من

و من چقدر به تو افتخار خواهم کرد

یادت بماند برای بانو شدنت جوانی ام را داده ام

از تو انتظاری ندارم جز اینکه باشی و باشی و باشی... 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


17 اردیبهشت 99 16:46
عزیززمممم،از چشم حسود دور بمونی آلین ناز👑👑💓💓💓
خوشگل خانوم خدا حفظ کنه پرنسس کوچولو!!
۶ماهگی پرنسس کوچولو هم مبارک💕💕😊
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین😍🌹❤️