الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

باید صبور باشم😑

1398/12/10 11:15
نویسنده : مامان
211 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام

امروز اومدم از خاطراتی بنویسم که گاهی منو رنجوندن

عزیزم اول از همه چیز سلامتی تو برام مهمه

 بعضی اوقات خیلی اذیت میشم از جمله امروز که گریه میکردی و شیر هم نمیخوردی و هر کار دیگه هم میکردم آروم نمیشدی منم دیگه کاری از دستم بر نمیاد و  میشینم گریه میکنم اما من خیلی خوشبختم که همچین همسری دارم که تو این موقعیت ها کلی دلداریم میده و آرومم میکنه.. توهم خیلی خوشبختی که همچین پدر خوبی داری..نمیدونم چرا چند وقته درست شیر نمیخوری باید به زور بهت شیر بدم شیرخشک هم که نمیخوری برای همین وزنت بالا نرفته.. خیلی دوست دارم تو هم مثل بچه های دیگه برای شیر خوردن حرس بزنی و شکمو باشی ولی نمیدونم چرا...گاهی اوقات میگم بهت شیر ندم تا هر وقت که خودت گرسنه شدی و شیر خواستی ولی بازم دلم نمیاد و با کلک و کلی نازت کشیدن با کمک بابات بهت شیر میدم.. 

پسندها (3)

نظرات (1)

نرگسنرگس
17 فروردین 99 11:40
ما شما رو با افتخار دنبال کردیم ، خوشحال میشیم شما هم ما رو دنبال کنید .🌸🌸🌸🌸