الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

سومین ماهگرد❄️

1398/11/5 0:20
نویسنده : مامان
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

دختر نازم اولین فصل از کتاب زندگیت رو بسلامتی پشت سر گذاشتی و سه ماهه شدی گل نازم

تولد سه ماهگیت رو تبریک میگم امیدوارم تمام فصل های زندگیت بهاری باشه و همواره غنچه لبات شکوفا باشه و به خنده باز بشه

5 بهمن بسلامتی سه ماه رو گذروندیم و رفتیم سراغ چهار ماه.. چقدر این روزها زود میگذره و چقدر کنار تو خوشبخت تریم عزیزدلم

دختر نازم تا الان دوبار برف رو دیدی بار اول با خاله و مامانی و خانواده رفتیم بیرون ولی بار دوم برف بیشتری اومد و من و بابایی رفتیم برغ بازی و تو هم که خوابونده بودمت گذاشتیم خونه پیش خاله فاطمه، عزیز دلم خیلی سرد بود نمیشد تورو ببریم..ایشالا سال های آینده...

عزیزدل مامان من چقدر خوشبختم که تورو دارم، هر لحظه بیشتر از قبل دوستت دارم

این روزا خیلی شیرین شدی وقتی خوابیدی سرت رو بالا میاری که بلند شی🤣

چند روزه جیغ زیاد میزنی خیلی هم خوشت میاد.. خیلی دوست داری باهات صحبت کنیم😃

دختر نازم عاشقانه دوستت دارم نفس مامان هرچقدر بگم باز کم گفتم😅

اینم عکسای سه ماهگی نازنینم

اینم بگم که 3 رو با برف نوشتیم... 

عاشقتم عشق مامان

وزن:5/800

ماشاالله لا حول و لا قوة الا باالله العلی العظیم

پسندها (4)

نظرات (0)