الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

دومین ماهگرد

1398/10/13 0:56
نویسنده : مامان
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الین جونم عزیز دلم دو ماهگیت مبارک

ببخش که دیر دوماهگیتو ثبت کردم آخه این روزا همش درگیر بودم.الان هم شما خوابی و من فرصت کردم بیام وبلاگت..

5 دی بسلامتی دو ماهت تموم شد و وارد سه ماهگی شدیم..دو ماهه که به دنیا اومدی و از زیر دل مامانی بیرون اومدی و حالا تموم زندگیمون شدی عسلم مبارکت باشه ایشالا هزار ساله بشی زندگیم..

چندروزپیش رفتیم و واکسن خانوم طلامونو زدیم دردت به جونم چرا اینقد گریه کردی ؟ اشک منم در اوردی..

خودت میدونی که  من طاقت اشکاتو ندارم پس دیگه گریه نکنی الین جونم.. 

اندر احوالاتت و بگم که الان دیگه من و بابایی رو میشناسی و سرتو کاملا بالا نگه میداری  و به اطراف میچرخی. نازت صد برابر شده ماشالا چقدم بهت میاد و خریدار داره نازگلم

خوابتم خدا رو شکر یه کوچولو بهتر شده و شبا بلند میشی شیرمیخوری و دوباره میخوابی ولی در عوض روز ها رو بیشتر بیداری تا اینکه بخوابی

​​​​​​الهی بمیرم سرما خوردی و ضعیف شدی وزنت هم زیاد بالا نرفت..ولی اشکال نداره ان شاءالله همیشه سالم باشی رشد هم میکنی.. 

​​​راستی این روزا آغون رو زیاد میگی و وقتی باهات حرف میزنیم توهم سعی میکنی جواب بدی الهی من به قربون اون زبونت برم عشقم

اینم از عکسای دوماهگیت

ا

اینم قبل از اینکه آمپول بزنی

وزن خانم خانما:5/200

هزار ماشاالله... 

پسندها (2)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 دی 98 15:42
سلام من وبلاگ شما رو دنبال کردم لطفا وبلاگمو دنبال کنید
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 دی 98 15:24
خدا حفظش کنه😘😘😘