الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

تولد تولد تولد😍

1398/8/14 13:36
نویسنده : مامان
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامان

ببخش که دیر به وبلاگت  سر زدم آخه این روزا خیلی درگیرم، یه درگیری خیلی شیرین😄

روز 4 آبان 98 چون یه روز از وقت زایمان گذشته بود با بابا و مادرجون رفتیم بیمارستان اونام گفتن 41هفته ای و منو بستری کردن.. هرچی به زمان اومدنت نزدیک تر میشدم قند تو دلم آب میشد.. روز اول سوزن فشار بهم زدن ولی اتفاقی نیوفتاد، گفتن فردا بازم سوزن فشار.. شبش تا ساعت 3 راه میرفتم و دعای معراج و آیت الکرسی میخوندم و خدا خدا میکردم که فردا دیگه دخملم طبیعی دنیا بیاد و مجبور به عمل نشم.. روز بعد دوباره آمپول فشار وصل کردن این دفعه یه پیشرفت هایی کردم ولی کم بود.. عصرش کیسه آب پاره شد که مجبور شدن منو بردن اتاق عمل.. منم که بار اولم بود کلی هم میترسیدم گریه میکردم که نمیخوام برم سزارین بشم، بابا جونت و مامانم و بقیه هم تو راهروی بیمارستان بودن و اونام با اینکه دلهره داشتن ولی  به من امید میدادن..تا اینکه به اجبار ساعت 8 شب رفتم اتاق عمل پرستار های اتاق عمل برعکس زایشگاه خیلی مهربون بودن و باهام شوخی میکردن..💖1398.8.5ساعت 20:45دقیقه بود که صدای خوشکلتو شنیدم دکتر و پرستارا با دیدن تو گفتن چه نی نی تپلی😍

 پرستار تو رو به من نشون داد اون لحظه بهترین لحظه ی عمرم بود با دیدنت خدارو شکر کردم که سالم و سلامتی..وقتی میخواستن منو به بخش منتقل کنن تو راهروی بیمارستان باباتو بقیه رو دیدم بابا جونت بهم یه انگشتر کادو داد به تو هم سه تا گوشواره... از اینکه میدیدمش خیلی خوشحال بودم.. دو روز هم تو بخش بستری بودیم بعد مرخص شدیم اومدیم خونه..با اینکه خیییلی اذیت شدم ولی ارزششو داشت خیلی خوشحالم که تو اومدی تو زندگیمون نفسم❤️

راستی اسم دخمل خوشکلم هم الین هست باباش انتخاب کرده چون به اسم خودش میاد😍❤️❤️

اینم کیک اومدن نی نی مون که وقتی من بیمارستان بودم بابایی سفارش داد

 

پسندها (7)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 13:57
ای جونم قدمش مبارک باشه😍💕💕💙💙
اسم نی نی چیه؟
مامان
پاسخ
ممنونم😄.. الین خانم😍
فاطمهفاطمه
14 آبان 98 17:38
واییی چه نی نی نازیه این دخملی.
خوشگل ناز خوش اومدی به این دنیا.دنیا به کامت باشه فرشته آبانی.
مامان
پاسخ
ممنونم​​​​​​❤️💖❤️😚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
14 آبان 98 18:44
ای جااانم مبارکهههه
اسم دخمل توپول موپلمون چیه؟
خوشحال میشم به وبم سربزنیم مامان دخملی😍
مامان
پاسخ
الین خانم❤️😍
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
14 آبان 98 19:38
خدا حفطش کنه😘
مامانیمامانی
4 دی 98 15:09
الهییییی
خدا حفظش کنه 😊
مامان
پاسخ
ممنون😍