الین جونم😍الین جونم😍، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

💕یادگاری برای فردای دخترم💕

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو...

وقتی که دلمو دزدیدی😆

1398/7/8 10:59
نویسنده : مامان
134 بازدید
اشتراک گذاری

(👶)💖در دلم کسی جا داردکه درتمام زندگی ام اورا اکنون احساس میکنم.وبه خاطر وجودش با خداونددرخلقت شریک شده ام.ندیده دوستش دارم وعاشقانه منتظر حضورش درآغوشم هستم..

💖1 اسفند97فهمیدیم اومدی توی دلم نفس مامان💖

20 اسفند قلب کوچولوتو دیدم عزیزدلم❤️😍

٩ فروردین بودنت حس کردم زیباترین بهانه ی زندگیم👶💖

26 فروردین خداروبی نهایت شکر که سالمی نی نی خوشگلم😍بهترین دختر دنیا خوش اومدی فسقل مامان😘

💖11 خرداد اولین بار که دیدمت با اون خمیازه کشیدنت 😘 بی صبرانه منتظرتیم بهترین اتفاق زندگیمون 😍

8 مهر کاش همه چی جور بشه.کاش همه چی خوب پیش بره.خیلی میترسم برا زایمانم کاش این راه هم به راحتی بگذره.

پسندها (3)

نظرات (0)